Учасники групи:
Скажи мені - і я почую,
Покажи мені - і я запам’ятаю,
Дозволь діяти самому - і я навчуся.
Бельчева Н.Л.
Розвивати, навчати,
виховувати одночасно
виховувати одночасно
Савранська А.О.
Щоб бути хорошим вчителем,
треба любити, те що викладаєш і тих,
кому викладаєш
To teach is to learn twice
Фролова Ю.В.
"Справжнього вчителя можна уявити собі тільки в постійному вдоконаленніюї."
В.Сухомлінський
Мета: розкрити поняття інноваційної культури особистості
Завдання:
1) розкрити поняття
інноваційної культури особистості;
2) визначити оптимальні
завдання, вправи для розвитку мислення школярів;
3) навести приклади з власної
педагогічної практики ефективного використання завдань інноваційного характеру.
Чудові фахівці, творчі, у кожного свої переваги й особливості у підготовці та проведенні уроків різних типів і технологій. Їх всіх об'єднало чітке розуміння, що сучасний урок і вчитель ХХI століття - це ІННОВАЦІЙНИЙ підхід до процесу навчання конкурентного випускника!
Результат роботи: презентація.
Комментариев нет:
Отправить комментарий