Лабораторія «Інноватики»

Учасники групи: 

Берегова І.В.

Скажи мені - і я почую,
Покажи мені - і я запам’ятаю,
Дозволь діяти самому - і я навчуся.




Бельчева Н.Л.

Розвивати, навчати, 
виховувати одночасно





Савранська А.О.

Щоб бути хорошим вчителем, 
треба любити, те що викладаєш і тих, 
кому викладаєш






Місячна Ю.М.

To teach is to learn twice
Фролова Ю.В.

"Справжнього вчителя можна уявити собі тільки в постійному вдоконаленніюї."
                                                    В.Сухомлінський





Мета: розкрити поняття інноваційної культури особистості

Завдання:
1)       розкрити поняття інноваційної культури особистості;
2)       визначити оптимальні завдання, вправи для розвитку мислення школярів;
3)       навести приклади з власної педагогічної практики ефективного використання завдань інноваційного характеру.

Чудові фахівці, творчі, у кожного свої переваги й особливості у підготовці та проведенні уроків різних типів і технологій. Їх всіх об'єднало чітке розуміння, що сучасний урок і вчитель ХХI століття - це ІННОВАЦІЙНИЙ підхід до процесу навчання конкурентного випускника!

Результат роботи: презентація.

Комментариев нет:

Отправить комментарий