Учасники групи:
Хохлова О.В.
"Усе, що робиш, треба робити добре." Ф.Бенон
Войник Т.А.
«Повноцінне навчання, тобто навчання, яке розвиває розумові сили і здібності, було б немислимим, якби не спеціальна спрямованість, скерованість навчання – розвивати розум, виховувати розумну людину…»
В.Сухомлинський
Дубяга В.М.
"Усе, що робиш, треба робити добре." Ф.Бенон
Войник Т.А.
«Повноцінне навчання, тобто навчання, яке розвиває розумові сили і здібності, було б немислимим, якби не спеціальна спрямованість, скерованість навчання – розвивати розум, виховувати розумну людину…»
В.Сухомлинський
Дубяга В.М.
Учитель має зробити навчання таким, щоб те, що пропонується, сприймалося б як цінний дар, а не важкий обов’язок
Мета: знайомство з досвідом роботи вчителів, які атестуються у 2016 році.
Мета: знайомство з досвідом роботи вчителів, які атестуються у 2016 році.
Завдання: навести приклади з
власної педагогічної практики оптимальності добору продуктивних методів,
прийомів, засобів, спрямованих на розвиток компетентностей здібностей учнів на
уроці.
Результат роботи:
Сучасний урок це – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального скарбу, показник його кругозору, ерудиції.
Комментариев нет:
Отправить комментарий