Лабораторія «Практики»

Учасники групи: 

Хохлова О.В.

"Усе, що робиш, треба робити добре."                                                                     Ф.Бенон





Войник Т.А.

«Повноцінне навчання, тобто навчання, яке розвиває розумові сили і здібності, було б немислимим, якби не спеціальна спрямованість, скерованість навчання – розвивати розум, виховувати розумну людину…»                     
                                                               В.Сухомлинський


Дубяга В.М.

Учитель має зробити навчання таким, щоб те, що пропонується, сприймалося б як цінний дар, а не важкий обов’язок






Мета: знайомство з досвідом роботи вчителів, які атестуються у 2016 році.

Завдання: навести приклади з власної педагогічної практики оптимальності добору продуктивних методів, прийомів, засобів, спрямованих на розвиток компетентностей здібностей учнів на уроці. 

Результат роботи: 

Сучасний урок це – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального скарбу, показник його кругозору, ерудиції.


Комментариев нет:

Отправить комментарий